חוזרים לאקשן: 13 משחקים ברביעי מלא בכדורסל / רועי ויינברג

26 קבוצות יתחילו את עונת 2020/21 היום כשנראה המון הופעות בכורה: החל מדני אבדיה וראסל ווסטברוק בוושינגטון, דרך כריס פול בפניקס ועד דניאלו גלינארי ובוגדן בוגדנוביץ' באטלנטה. בואו נתחיל עם הפריוויו:

02:00-פילדלפיה 76' (0-0)-וושינגטון וויזארדס (0-0)

הסיפור הגדול של המשחק הזה ואולי של הלילה, מבחינת אוהדי NBA ישראלים, הוא כמובן הבכורה של דני אבדיה. אחרי קדם עונה לא רע בכלל הוא צפוי לקבל דקות משמעותיות הערב לצד ראסל ווטסברוק ובראדלי ביל. קשה לקחת מסקנות מ-3 משחקי פרה סיזן, במיוחד בהתחשב בזה שווסטברוק ובראדלי ביל שיחקו ביחד רק באחרון, אבל אפשר להיות מעודדים.

הוויזארדס צפויים להיות קבוצת הגנה חלשה גם העונה, מה שיכול לשחק לטובת פילדלפיה. הסיקסרס הביאו את דוק ריברס כמאמן ראשי ואת דני גרין וסת' קרי בפגרה בשביל להפוך את ההתקפה שאכזבה בשנה שעברה לטובה יותר. האם נראה יותר פיק-נ'-רול בין סימונס ואמביד? האם זה אחד המשחקים האחרונים שלהם ביחד לפני טרייד על ג'יימס הארדן? נקבל תשובות היום.

בצד השני ההגנה של פילדלפיה תמשיך להיות טובה. דני גרין, גם בשנה חלשה מחוץ לקשת, הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. יחד עם סימונס יש תשובה הגנתית לווסטברוק וביל, במיוחד כשמתחשבים בחוסר הקליעה של ווסטברוק ובאמביד בצבע. לכן אני חושב שנראה כאן ניצחון של פילדלפיה במשחק מסקרן מאוד מבחינת שני הצדדים.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (0-0)-יוטה ג'אז (0-0)

השילוב בין התחרותיות במערב ועומס המשחקים בימי רביעי מבטיח כמעט כל שבוע משחקים מעניינים בין קבוצות ברמה גבוהה. היום יש לנו שניים כאלה, הראשון בהם בין קבוצה שעשתה התקדמות גדולה על הנייר בקיץ לאחת שעשתה משהו דומה בקיץ שעבר.

יש הבדל גדול בין פורטלנד של השנה ליוטה של השנה שעברה. בעוד שהג'אז הביאו שחקנים שמשחקים בסגנון אחר והכריחו את הקבוצה לעשות התאמות, פורטלנד ממשיכה עם הבסיס מהשנים הקודמות של לילארד, מקולום ונורקיץ'. הם שדרגו את השחקנים מסביבם: רוברט קובינגטון ודריק ג'ונס ג'וניור נותנים להם הגנה טובה, משהו שלא היה בשנה שעברה, ומוסיפים התקפה בניגוד לאל-פארוק אמינו ומו הרקלס שעשו גמר מערב עם הקבוצה הזאת ב-2019. רודני הוד, כרמלו אנטוני ואנס קנטר נותנים נקודות מהספסל ויש כאן קבוצה עמוקה וטובה שיכולה לנסות גם הרכבים נמוכים.

ביוטה הסיפור לא שונה במיוחד העונה. הרכש היחיד שלהם היה דרק פייבורס ששיחק 576 משחקים במועדון בין 2011 לעונה האחרונה בה שיחק בניו אורלינס, והשאר המשיכו בעונה שעברה. פציעות ובעיות כימיה מנעו מהג'אז לממש את הפוטנציאל שלהם בהתקפה ובהגנה, אבל הקבוצה הייתה מרחק שלשה מסיבוב שני נגד הקליפרס. חלוקת הדקות של יוטה תנסה להוציא את המקסימום ממיטשל, קונלי, אינגלס ובוגדנוביץ'. לא סביר שארבעתם ישחקו ביחד, מה שלא עבד בשנה שעברה (102.1 נקודות ל-100 פוזישנים), אבל הרוטציה יכולה לנצח להם לא מעט משחקים.

מה יקרה היום? הדו-קרב בין לילארד ומיטשל הוא סיבה מספיק טובה לקום בחמש בבוקר. קצב המשחק יהיה פקטור גדול לטובת מי מהקבוצות – מהר במקרה של פורטלנד או איטי במקרה של הג'אז. כשמתחשבים בנטייה לקצב מהיר יותר בתחילת העונה אני חושב שנראה משחק עם סקור גבוה וניצחון של פורטלנד.

02:30-בוסטון סלטיקס (0-0)-מילווקי באקס (0-0)

ג'רו הולידיי והרבה שחקני ספסל יעשו בכורה במילווקי. הבאקס הביאו גיוון לספסל שלהם – קליעה (ברין פורבס, בובי פורטיס), ניהול משחק (די ג'יי אוגוסטין) והגנה (טורי קרייג). הסיפור הגדול הוא כמובן הולידיי שיחליף את בלדסו, אבל הם לא הביאו אותם בשביל העונה הסדירה. סביר שנראה את מילווקי, במיוחד במשחק הראשון של העונה ומול יריבה בפרופיל גבוה, משחקת את המשחק הרגיל שלה.

יהיה מעניין לראות איך הוא יעבוד מול בוסטון. הסלטיקס קלעו 117 נקודות למשחק ב-3 משחקים נגד מילווקי בשנה שעברה, אבל ההתקפה שלהם תהיה פחות טובה בלי גורדון היווארד שעזב לשרלוט ובלי קמבה ווקר שיפספס את המשחק הזה ואת השבועות הראשונים של העונה. לא מעט יפול על טייטום שירצה להראות את יכולת המסירה הטובה מהפלייאוף ועל בראון. אם המשחק יהפוך לאחד צמוד יכול להיות כאן ניצחון של הקלטים, אבל יותר סביר שמילווקי תנצח ב-8 עד 12 הפרש.

05:30-פניקס סאנס (0-0)-דאלאס מאבריקס (0-0)

לא מעט משחקים ראשונים כאן: כריס פול וג'יי קראודר הבולטים בפניקס, ג'וש ריצ'רדסון בדאלאס. שתי הקבוצות התחזקו בקיץ כשאחת החליפה חלק מההתקפה המוצלחת שלה בהגנה עם ריצ'רדסון במקום קרי, השנייה השתדרגה ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי שלה מהבועה.

קריסטפס פורזינגיס לא ישחק בדאלאס, מה שיכול לתת יתרון לדיאנדרה אייטון בצבע. השילוב בין אייטון לכריס פול יכול להוביל לפריצה נוספת של הסנטר, שהפסיד את ארבעת משחקי ההכנה שלו ושל פניקס. זה לא אומר יותר מדי והציפיות גבוהות במיוחד, כשהפעם הסאנס יקוו שהוא לא יושעה ל-25 משחקים סמוך לתחילתה של העונה.

בדאלאס הסיפור כמובן יהיה לוקה דונצ'יץ', הפייבוריט ל-MVP. פניקס תנסה לאתגר אותו בהגנה, אולי אפילו עם ג'יי קראודר כשומר האישי, אבל הוא היה ונשאר המפתח של דאלאס ואחד השחקנים הבודדים בליגה שמכוונים בשבילם שעון מעורר. בלי הלטבי ונגד המפלצת הדו-ראשית של בוקר ופול יהיה לו קשה, לכן פניקס תנצח.

02:30-טורונטו (?) ראפטורס (0-0)-ניו אורלינס פליקנס (0-0)

הראפטורס מארחים את משחקיהם בטמפה ובהתחשב במגבלות הקורונה הם יהיו אחת הקבוצות היחידות עם קהל. כן, יהיו אוהדי NBA בטמפה בזמן שאין לה קבוצת אן.בי.איי. מי שלא יהיו בטורונטו הם סרג' איבקה ומארק גאסול שעזבו ל-2 הקונטנדריות מלוס אנג'לס, אבל נשארו להם פסקל סיאקם, קייל לאורי ואחת ההגנות החכמות בליגה.

ההגנה הזאת תוכל להקשות על ניו אורלינס בדומה למה שהיא עשתה נגד מילווקי בעונה הסדירה ובגמר המזרח של 2019 עם חומה הגנתית. לפליקנס יש בעיות קליעה, במיוחד אם הם ימשיכו עם החמישייה של לונזו בול ואריק בלדסו ביחד, וגם הם מכוונים להגנה טובה יותר. במשחק עם לאורי, ואן וליט, לונזו ובלדסו יש 4 מ-10 או 15 הגארדים ההגנתיים הטובים ביותר באן.בי.איי וקבוצות שהשחקן המוביל שלהן הוא גבוה עם קליעה מפוקפקת – זאיון בניו אורלינס וסיאקם בטורונטו.

למרות הדמיון המסוים בין הקבוצות יש יתרון גדול לטורונטו. הם רצים ביחד כמה שנים, הגיעו רחוק בפלייאוף ב-2020 וכמובן ב-2019 ומאומנים כבר עכשיו. סטן ואן גנדי מאמן טוב, אבל בהתחשב בזה שאנחנו מדברים על המשחק האמיתי הראשון שלו עם הפליקנס היתרון נמצא אצל הקבוצה שעושה סאבלט בטמפה. אחלה של משחק וניצחון של הראפטורס.

03:00-ממפיס גריזליס (0-0)-סן אנטוניו ספרס (0-0)

ג'סטיס ווינסלו וג'ארן ג'קסון לא ישחקו בממפיס שהייתה קרובה לפלייאוף בשנה שעברה ובסוף לא הגיעה, לא מעט בגלל הפציעות של שניהם. בקדם העונה ראינו אותם ממשיכים עם קייל "Slo-Mo" אנדרסון בחמישייה, כשגרייסון אלן פותח לצד ברוקס, ואלניוצ'אס וג'ה מורנט. השילוב הזה נותן לואלניוצ'אס חופש להשיג ריבאונד ולדרוס בצבע ואפשרויות קליעה טובות לחדירות של ג'ה וסביר שיפתחו ביחד גם הערב.

בצד השני סן אנטוניו ממשיכה בגרסה דומה לחמישייה שעבדה לא רע בכלל בבועה, כשלדיונטה מארי, דמאר דרוזן ודריק וויט מצטרפים למרקוס אולדריג' ורודי גיי. הם המשיכו לזרוק הרבה מיד-ריינג' בקדם העונה ובחירת הזריקות תהיה חלק מהסיפור שלהם העונה, נוסף להגנה: וויט ומארי שני שומרים טובים, אולדריג' שומר טוב ושני שחקני ההגנה החלשים ביותר של הספרס, מרקו בלינלי וברין פורבס, עזבו את הקבוצה. ההגנה שלהם תשתפר. היום אני חושב שתהיה הפתעה ונראה אותם מנצחים ממפיס פצועה. סן אנטוניו

03:00-שיקגו בולס (0-0)-אטלנטה הוקס (0-0)

בצד אחד יש כמה שחקנים שיעשו את הבכורה שלהם: דניאלו גלינארי ובוגדן בוגדנוביץ' (בגרסה מוקדמת של הפריוויו הוזכרו רונדו, דאן וקפלה שלא ישחקו). לצידם יש את קאם רדיש ודיאנדרה האנטר, שחקני השנה השנייה שלא שיחקו 9.5 חודשים ב-NBA ונראו טוב בקדם העונה.

בצד השני אין שינויים גדולים מעבר למאמן. בילי דונובן שיחק בקדם העונה עם זאק לאבין וקובי וויט ביחד בקו האחורי וההרכב הזה, בלי אף מוסר טהור בחמישייה, יכול להיות זה שיפתח את העונה כי הוא משלב את 5 השחקנים המבטיחים ואולי גם הטובים ביותר של שיקגו (פטריק וויליאמס, לאורי מרקנן ו-וונדל קרטר ג'וניור בנוסף לשני הגארדים). הבעיה היא שיש להם שחקן הגנה טוב אחד, קרטר, וגם הוא בעיקר הבטחה בשלב הזה בקריירה. בהתחשב בכוח האש ההתקפי של הקבוצה השנייה אני הולך על 120 נקודות וניצחון של אטלנטה.

04:00-דנבר נאגטס (0-0)-סקרמנטו קינגס (0-0)

דנבר אחת הקבוצות המסקרנות ביותר של העונה אחרי גמר המערב אשתקד כשהפעם וויל ברטון יהיה שם, בזמן שג'מייקל גרין יערוך בכורה בקבוצה. בול בול* ופאונדו קמפזו יתחילו את עונת הרוקיז שלהם. לא סביר שג'מאל מארי ימשיך מהנקודה בה עצר בפלייאוף הקודם, אבל המשקל הרזה של ניקולה יוקיץ' יכול להוביל לזה שהפעם הוא יתחיל את העונה בקצב גבוה במקום הסרת חלודה וכניסה לכושר במשך החודש הראשון.

בצד השני, סקרמנטו שיחקה מהר בקדם העונה. זאת לא חוכמה גדולה בכדורסל שרובו מבוסס על שלשות וראן-אנד-גאן, אבל זה סימן טוב להמשך. השילוב של אלווין ג'נטרי כעוזר מאמן עשוי להוביל לכך שנראה אותם משחקים בסגנון מהיר יותר שישחרר את די'ארון פוקס להשיג נקודות במעבר. יחד עם באדי הילד יש כאן פוטנציאל להפתיע לא מעט אנשים, אבל אין להם כרגע את היציבות או היכולת לנצח קונטנדרית בחוץ. דנבר.

*בגלל שההצבעה לפרסי העונה הייתה לפני הבועה שחקנים שהתחילו את הקריירה שלהם בבועה נחשבים רוקיז. כך בול יכול להיות השחקן הראשון, וכנראה גם האחרון, שזוכה ברוקי העונה בשנתו השנייה בליגה.

02:00-אורלנדו מג'יק (0-0)-מיאמי היט (0-0)

השאלה הגדולה מבחינת מיאמי היא איזה קבוצה נראה אחרי הפגרה הקצרה שלהם. יכול להיות שג'ימי באטלר, אייברי בראדלי וגוראן דראגיץ' יזכו למנוחה ונראה דקות לשחקנים מקצה הספסל, בדומה לקיי זי אוקפלה או מקס סטראוס ששיחקו טוב בליגת הפיתוח אשתקד ובקדם העונה. בהרכב מלא סביר שמיאמי תנצח, אבל לא בטוח שיהיה הרכב מלא.

אורלנדו צריכה כמעט כל משחק כקבוצה שתתחרה על הפלייאוף והצליחה לנצח את מיאמי גם בתקופות מוצלחות של ההיט. שתי הקבוצות לא עשו שינויים גדולים מהשנה שעברה, כשהסיפור מבחינתי הוא מרקל פולץ שעשוי לתת קפיצת מדרגה נוספת. יחד עם דקות ראשונות ב-NBA של קול אנטוני, פרשס אוצ'יווה וצ'ומה אוקקה זה לא אחד המשחקים המרכזיים של הערב, אבל יכול להיות מעניין בסיומו. אלך על הפתעה וניצחון קטן של אורלנדו.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (0-0)-דטרויט פיסטונס (0-0)

בכורות האן.בי.איי של הבחירה הראשונה והשביעית בדראפט, אנטוני אדוארדס וקיליאן הייז, לצד הזדמנות לראות את דיאנג'לו ראסל וקארל אנטוני טאונס ביחד בפעולה. הפוטנציאל ההתקפי עצום וזה נגד קבוצה שצפויה להיות קבוצת הגנה חלשה במיוחד, עם כל הכבוד לג'רמי גרנט. גם כאן הסקור יהיה גבוה ויהיה מאוד מעניין לראות איזה בלייק גריפין יגיע ל-2020/21. בכל מקרה, יהיה כאן ניצחון של מינסוטה.

03:00-יוסטון רוקטס (0-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-0)

מפגש בין 2 קבוצות שעשו סיבוב שני לפני כמה חודשים וירדו מנכסיהן. לא מעט שחקנים יעשו בכורה (ג'ורג' היל, אל הורפורד, ג'ון וול, כריסטיאן ווד, דמרקוס קאזינס), אבל לא משחק מעניין במיוחד. לא ברור כמה זמן הארדן ישאר ביוסטון אבל כל עוד הוא שם הם מספיק טובים בשביל פלייאוף, במיוחד מול אוקלהומה שמסתמנת כחלשה במערב. יוסטון, כשהארדן יכול להפתיע ולתת 50 נקודות.

02:00-אינדיאנה פייסרס (0-0)-ניו יורק ניקס (0-0)

ההתקפה המתחדשת של אינדיאנה, עם מאמן שדוגל בכדורסל מודרני יותר מנייט מקמילן שפוטר, היא הסיפור כאן. אולי גם ההגנה של טום ת'יבודו בניקס, אבל במשחק בין קבוצה שעשתה פלייאוף לאחת החלשות בליגה אינדי פייבוריטית. ויקטור אולדיפו וטי ג'יי וורן שחקנים ששווה לעקוב אחריהם בתחילת העונה. אינדיאנה.

02:00-קליבלנד קאבלירס (0-0)-שרלוט הורנטס (0-0)

אני מסדר את המשחקים לפי סדר העניין שלהם, בעיניי, ולא לפי השעה. יש סיבה שהמשחק הזה אחרון, ובכל זאת ההיילייטס של למאלו בול וההתקפה של גרלנד וסקסטון יכולות להיות מעניינות גם אם לא בעלות השפעה על הליגה בשנה הקרובה. גורדון היווארד צפוי לשחק לאחר פציעה באצבע. אני חושב ששרלוט תנצח הודות לגרהאם ורוזייר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
255 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יאיר זעפרני
3 years ago

אחח איך אני אוהב את היום הזה בשנה שבו הליגה כבר התחילה ובמאזן של מינסוטה אין יותר הפסדים מניצחונות.
מפה בדרך כלל אנחנו רק יורדים.
אולי דטרויט תפרגן לנו ונהיה במאזן חיובי קצת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דטרויט מנגבים אתכם😎

NFS
NFS
3 years ago

מינסוטה מתחילים בתחתית הציפיות ולאט לאט מנמיכים

asaf
3 years ago
Reply to  NFS

מה שנקרא להציב את הרף כמה שיותר גבוהה שיהיה נוח לעבור בלי להתכופף מתחת . יופי של משחקים, בהצלחה לאבדיה בבכורה בדבר האמיתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ערב גדוש ומלא, מספר משחקים מצוינים (פורטלנד, פיניקס, מילווקי), כן ירבו מחזורים כאלה.
.
בנוגע לספרס – משחק פחות מצוין… אני חושב שקצת קשה להגדיר חמישיה עם למרקוס כחמישיה דומה לזו ששיחקה בבועה, אפילו ההפך, אבל מקווה שמשהו מהספיריט ישאר שם, גם ללא קלדון ג'ונסון הפצוע. נדמה לי שגם דרק וייט פצוע. בכל מקרה, אחת משתי הקבוצות הפצועות, הצעירות והבינוניות האלו תנצח, ולהערכתי זו תהיה ממפיס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה חושב שזה גדוש?
תסתכל מה קורה יום שישי הקרוב משעה 7 בערב.
דור בלוך מזיל ריר. מה זה בא לי לילה לבן עם חברים ואוכל מפגש הופס תפור ליום כזה.
אבל מי יכול לישון אחכ כל השבת עם ילדים קטנים והאישה 🙄
כאלה משחקים טובים ברצף כזה אף פעם לא היה.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

קלדון ישחק אבל ווייט באמת בחוץ.

עמיחי קטן
Admin
3 years ago

כמה נקודות שעלו לי לראש:
1. אני חושב שזכייה של בול בול בתואר רוקי העונה, אם וכאשר, יכולה להיכנס לקטגוריית "הפרס על שם בן סימונס".
2. ממפיס קבוצה קצרה בקו הקדמי ועם הרבה גארדים. יהיה מאוד מעניין לראות אותה.
3. לוקה בלי הלטבי יתחיל את קמפיין ה-MVP, בלי קשר לתוצאה בהיבט הקבוצתי.
4. יש המון משחקים הלילה…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בן סימונס, בלייק גריפין. אני עדיין מחפש את הפרצה שתיתן למייקל פורטר את רוקי העונה השנה, אבל רק כי אני מתחיל לחשוב שאולי הגיע הזמן להפסיק לדחוף את יוקיץ' לפרס הזה.

עמיחי קטן
Admin
3 years ago

אולי תנסה לדחוף את יוקיץ' לפרסים אחרים? (אני ממליץ על שחקן ההגנה…)

asaf
3 years ago

היה צריך שנה שחלפה לקבל את פרס חלי ממן על הירידה במשקל

Amitlahev
Editor
3 years ago

חתיכת פריוויו! ביג לייק.
לא הייתי מגדיר את וושינגטון קבוצה חלשה. אולי בינונית. במזרח זה גם משהו..
פורטלנד ממש מאוזנת. יש לה ספסל מצוין והגנה. מגיע לדיים קצת נחת.
לקמבה יקח עוד זמן לחזור. בהתחלה דובר על אמצע ינואר. כרגע זה ממש לא ברור. אולי זה יצא להם לטובה ובגלל/בזכות הפציעה, יהיו להם בפלייאוף כמה צעירים עם קילומטראז'.
אייטון חייב לתת קפיצה העונה. יש כריס פול, יש את בוקר. רק שלא יסתבך על שטויות.
אני רואה את הסגל של שיקגו וחוטף דיכאון. עצוב מה שקורה שם. לא מבין למה כריס דאן לא הלך לקבוצה כמו קליפרס שמשוועת לרכז סביר והחליט להגיע לאטלנטה עם מיליון שחקנים שיקחו לו דקות.
בפנטזי טייריס האליבורטון, הרכז הרוקי של סקרמנטו, כבר נבחר ב-70% מהליגות. יכול להיות שיודעים משהו שאנחנו לא יודעים? 70 אחוז זה המון לרכז רוקי שנבחר בבחירה 12.

Dor
Dor
3 years ago
Reply to  Amitlahev

האליברטון הולך לקבל הרבה דקות ליד פוקס והילד. הוא שחקן מבושל ומוכשר שיכול לתרום מיד ולדעתי נבחר נמוך מדי. בקיצור אטרקטיבי לפנטזי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוף סוף הליגה מתחילה.
הערב יחל במפגש הקלינגונים ראס vs סימונס. אלו גם 2 מ3 הקבוצות שלי העונה במזרח.
פילי מנגבים. ווש לא בכושר ראס לא התאמן אבדיה לא יספיק.
הווינר נותן +7 לווש. אז פילי מעל 7 קל.

בדרבי של פלורידה תיפול הפתעה והמגיק ינצחו. גם אם אני טועה ינצחו הם יפסידו 4 ומטה שזה מה שהווינר נותן להיט.
ווצביץ יראה לשחקן מס 18 בעולם איך עושים זאת נכון.

יאניס יבוא שמח ומאושר כמו אייל של חג המולד אבל אייל נוגח ויכה ללא רחם ברזיאל וחבריו. הבאקס ינצחו מעל 3 שזה מה שהווינר נותן.

ציון יצליף עם הטוסיק השמן בדינוזארים שאמנם יודעים לנעול את הצבע אבל הדינוזאור גאסולוס מרקוס כבר לא שם לתת טוסיק בטוסיק.
הווינר נותן פלוס 4 לפליקנס. אני איתם הם לא מפסידים מעל 4. יהיה משחק סופר צמוד שיוכרע על חודו של נקודה.

הקוריוז שלי יגיע לשיקאגו לנפח סטט ראשון לעונה. אחרי שהוא שבר קרשים בהכנה ונראה כמו לברון היום ברבע ה1 הוא יודע שמתחילה העונה. היום ההצגה הראשונה בדרך לmvp. ציקו מקבל בראש.

אם לא הבנתם ההוקס מעל 2.

הארדן מגיע ישר מפה https://youtu.be/1oE9wuhjdXI אבל שהיריב שלך זה אחד בשם שרגא אתה עדיין יכול לנגב.
למרות שהארדן זורק כדורים על חבריו ועושה הכל לברוח משם דורט יחזיר לו את הניצוץ לניפוח סטט קטן.
שביתה איטלקית היא גם אופציה אבל מאמין שהסטט ינצח. יוסטון מעל 7

גה מוראנט יכה בספרס ומאנו מעל 2

גרמי תפקיד מפתח גראנט יתן בראש לגורי הזאבים של זעפרני ועדיין לא יפסידו מעל 5

דנבר והקינגס ילך צמוד מאד הנאגטס יגרדו נצחון. לא ינצחו מעל 8. אולי אפילו תהיה הפתעה

פורטלנד ינצחו בהארכה את יוטה
המשחק המרכזי של הערב והבוקר בשעה נהדרת טנש מארחים את הדונאט (אין כינוי טוב מזה ללוקה הוא דונאט לגמרי). טנש בכלל בקטע של אסאדו ולא דונאטס.
הווינר נותן פייבוריטיות לסאנס בהפרש של נק בודדת.
יהיה משחק טוב לוקה ינפח סטט אבל יקבל בראש מטנש

במשחקי הזבל של ליגה ב מזרח הפרשים של מנחם יתנו בראש לynot ( למא לו= וואי נוט) וינצחו מעל 2.

אינדי מעל 8 על דובי שלא יהיה מלך הסלים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

עוד לא התחיל המשחק וכבר כואב לי. הסלטיקס נחלשו מאז עונה שעברה, קמבה לא חוזר, אין מה למכור. מילווקי שוחטים אותנו וכותשים דק דק.
הסלטיקס יהיו בפליאוף לדעתי מהמקום השביעי או השמיני. אם איינג' לא עושה נס נעוף בסיבוב הראשון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא עושה בכוונה זה ככ ברור

עידו גילרי
Admin
3 years ago

מסתבר שהארדן הוא הבעיה הקטנה עכשיו…

birdman
birdman
3 years ago

חבל שלא הלכתי להיות שחקן NBA. גם אני לא עושה הגנה ואוהב מועדוני חשפנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

יש התקפה?

birdman
birdman
3 years ago

חחחח

thejanitor
thejanitor
3 years ago

לא חייב התקפה, רק צריך לדעת לתחמן את השופטים

המשגיח
Admin
3 years ago

וואו איזה לילה.
בהצלחה לכולם!

וניל טרופי
וניל טרופי
3 years ago

יופי של ערב, ביחוד לכמה קבוצות שיהיו בפעם היחידה העונה במאזן חיובי.

zenmaster
zenmaster
3 years ago

נקווה לקצת LUKA MAGIC בפעם הראשונה מבין רבות העונה

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  zenmaster

אני מעדיף בלאק מג'יק שיעשה ללוקה רק הלילה קצת וודו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האיש שלי קראודר ידאג טו גט דה גוב דאן

NFS
NFS
3 years ago

אוהו, הרבה מאוד משחקים טובים (על הנייר). הרבה קבוצות מעניינות יש השנה.
אבל הערב הזה הוא באמת "דני ספשל נייט" (ובסוף יסיים עם 4 נקודות ב-1/4 מהשדה ו-2/4 מהעונשין, טפו טפו חמסה חמסה).

Zion king
Zion king
3 years ago

השנה הולכים לראות את זאיון האמיתי, כמו ששיחק בקולג, אחרי שרואים את משחקי טרום העונה מבינים כמה הוא היה לא בריא ומוגבל בתנועה שלו.
יכול לתת בקלות עונת 30 10 והשנה הוא יעשה הגנה.
רק שיהיה בריא

עידו גילרי
Admin
3 years ago

מי לא צפוי לעשות בכורה בקבוצה חדשה היום:
די ג'יי אוגוסטין (באקס)
רונדו דאן וקאפלה (הוקס)
ג'מייקל גרין (נאגטס)
מי כן צפוי לעשות בכורה בקבוצה חדשה היום:
גורדון היוורד.

asaf
3 years ago

האיש והברינקס גורדון היוורד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה לרונדו דאן וקאפלה 😂😂😂 נפצעו מעודף מאמץ?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

נו יא מצחיק, גם אונקוגו פצוע ולפני שאתה מכניס אותו פנימה גם טוני סנל…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מר ראש קצת יותר דומה לדעתי.
comment image/revision/latest/scale-to-width-down/180?cb=20180129080719

NFS
NFS
3 years ago

אוגוסטין לא משחק?! אני מבטל את השעון המעורר

MacLeod 1
MacLeod 1
3 years ago

אחלה פריוויו, תודה
לילה מרגש, בהצלחה לכולנו

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago

פינת ג"ס: יצאנו עם ידים על הראש. האמת, לא חושב שיכול היה להיות גרוע יותר. לא ציפיתי להתקפה מדהימה אבל בהחלט ציפיתי למשחק הגנה טוב יותר. לגבי ויסמן, יש פוטנציאל.

מנחם לס
Admin
3 years ago

אני תמיד אוהב את יום התפיחה האמיתי. מאחר עבודה קלה עם הסקירה

NFS
NFS
3 years ago

אני מקווה שלא נזכה גם השנה בעשרות שידורים של הלוחמים מהשקמית.
בכל זאת קליי תומפסון היה אמור לחזור, ואולי הדונקי גם היה רואה פרקט – מה שבטעות יכל לבלבל את קובעי לוח השידורים – אבל עכשיו כשהם נראים כמו מקום 11 ומטה במערב, מי ירצה לראות שוב את וויגינס, ווייסמן, וכל היורוקאפים חוטפים 20+ בכל ערב.

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago
האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

יאללה, מתחילים עם ערב קשה לבוסטון. נקווה שיאניס יבוא כבד מהסופלקי. עוד אחד שיבוא כבד זה לוקה, צריך לראות איך זה משפיע עליו. יש מצב שזו התשובה שלו לכל המכות שחטף בשנה שעברה, לבוא הפעם עם ריפוד?

המשגיח
Admin
3 years ago

המשחק של יוסטון נדחה באופן רשמי. איזה בלאגן שם…

אור
אור
3 years ago
Reply to  המשגיח

וואלה. לגמרי בלאגן, במיוחד שהארדן באמצע כל הסיפור

yossi
yossi
3 years ago

מתי צפוי לחזור הקהל לNBA, לפחות בחלק מהמגרשים?

popo
popo
3 years ago

כמיטב המסורת
חברים אנא פנקו בלייקים…
הלינק הקבוע שלי נחסם.

popo
popo
3 years ago

אוקי
הסתדרתי
טנקס

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

אני לא מוכן כבר לתת את סימונס על הארדן
הבן אדם סרטן קוביד מהלך
מקסימום נותן את טוביאס וברט בראון

popo
popo
3 years ago

טוב
לפי הדקות הראשונות ווש עשו טרייד לא רע…

popo
popo
3 years ago

ווסטברוק זה מפלצת נתונים סטטיסטים
4 ריבאונדים 3 אסיסטים 4 נקודות ב 5 דקות זה קצב של טריפל טריפל.

אשך טמיר המקורי

כן, דני לא יראה הרבה כדור השנה.

אשך טמיר המקורי

ווסטברוק מכונת נזק מדהימה
ווש משחקים 4 על 5 בהתקפה, אם הוא משחרר כדור לרגע.
ואם הוא עם הכדור, זה הופך ל-1 על 5 כשרוב הסיכויים שזה נגמר באיבוד או החטאה שלו.
ביל יירה כמו משוגע השנה, אפילו יותר מעונות קודמות, רק כדי להתחרות איתו.
השאר יעיפו מייד כל כדור שבטעות יגיע אליהם.
אבדיה פשוט אבוד שם. יצטרך להראות בפירורים שיישארו שהוא שווה משהו ולהשקיע בהגנה ולרוץ הלוך חזור.

אשך טמיר המקורי

הרבה ישראלים הולכים לדמם מהעיניים השנה, אני חוזה מגיפת עיוורון בישראל

אשך טמיר המקורי

טוב אני לא יכול יותר, הנימים על סף התפוצצות, שמישהו ימציא אפליקציה שמודיעה לך מתי אבדיה על המגרש בלי ווסטברוק.
נעבור לראות ניקס או משהו.

popo
popo
3 years ago

ראס והמאמן ברוקס זה באמת טו מאץ'.

אשך טמיר המקורי
Reply to  popo

קח אוסף קישורים בלתי נגמר לעתיד:
https://nbabite.com/

popo
popo
3 years ago

מפנק כמו ראס!

popo
popo
3 years ago

חחח

אשך טמיר המקורי

טוב, אז לגבי הניקס.
הגעתי להבנה.
זה יישמע לכם כמו ספר מד"ב או פנטזיה, אבל אני חושב ששחקני הניקס מיוצרים ע"י גורם אפל הניזון מסיוטיו הגרועים ביותר של דובי.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

מסכן אבדיה משחק עם הדביל האגואיסט ועומד כמו כלב בצד

אשך טמיר המקורי

לא ייאמן, עזבתי את ווסטברוק כדי לראות חמישה ווסטברוקים במדי הניקס

popo
popo
3 years ago

חחח
התגעגנו אשך
אהבה זה הכל…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

בוקר טוב
היונייטד בחצי גמר הגביע קבני ומרסיאל, ישחקו נול הסיטי בחצי.
טיג קליעה חשודה מעביר את הסלטיקס ליתרון נקודה. לא הייתי בונה על זה.
המשחק מאד מבולגן, ראן אנד בלגן.

אשך טמיר המקורי

ברטנס זה צ'יט במשחק.
והספרס ויתרו עליו בשביל דמארה קרול הזומבי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סטיבנס נראה מאד מסורק, טיפ טופ. אולי הגיע הזמן שיחזירו את החליפות למאמנים?

אשך טמיר המקורי

אבדיה נותן הגנה אדירה ומשדרג את ווש רק בלרוץ למעלה למטה כמו יויו ולעזור בהגנה קבוצתית.
ראס – התפוצץ לי הנים הראשון.
שלא תגידו שאני לא מקריב בשביל המדינה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה מקריב לאלילי הבעל?

אשך טמיר המקורי

חס וחלילה, לא מתקרב למוסד הנישואין

א.ב
א.ב
3 years ago

ההגנה של אבדיה טובה במפתיע. חשבתי שיש לו את ההבנה אבל שייקח לו יותר זמן להסתגל כי הוא לא מהיר, בוושינגטון, שזה לא בצד החזק שלה, הוא אשכרה הופך את ההגנה לטובה יותר.
לא הבנתי למה ברוקס נתן לו לשמור את קארי, שחקן שזה רעיון רע לעזור ממנו, אבל איכשהו פילי לא מסרו וזה עבד.
בהתקפה סיפור אחר, לא מספיק שהוא לא מקבל כדורים גם שמו עליו את סימונס וכרגע זה באמת יותר מדי בשבילו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחח
טייטום מתווכח עם השופט לגבי איזה פאול דמיוני, למד משהו מהשיקסה….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

השלב הבא, יתחיל לצעוק על השופטים?

אשך טמיר המקורי

יאללה תכף ספרס-ממפיס, יהיה אש

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

טוביאס האריס הוא שחקן שלא הייתי רוצה בקבוצה גם במשכורת מינימום

D_Wade
D_Wade
3 years ago

מיאמי ממש לא בפוקוס. הרבה איבודים מיותרים במחצית הראשונה. מקווה שיתעוררו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה הרובוט לוקח סוף סוף טיימאאוט, יאוש מהמשחק של הסלטיקס, כל כך צפוי ושבלוני והגנה שהיתה אחת הטובות בשנה שעברה לא מתקרבת למה שהראתה. נוץנץ קליר פאת ליאניס קוסט טו קוסט וגם אם הוא מחטיא לוקח ריבאונד על 4 שחקנים ומכניס אותו בדאנק בקלילות.

אשך טמיר המקורי

ממפיס תהיה כוח רציני השנה. כדאי שתרשמו אותם בפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא בטוח הספרס פחים אבל ממפיס יאבקו על הפלייאוף וכן יכולים להיכנס. המאמן אש עושה עבודה אדירה. לדעתי רוב מאמני הליגה היו מדשדשים עם איתם במקומות 14 15

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הולידיי וסמארט צמותיקיפיקי מתווכחים.
מי עשתה צמות יפות יותר? בכלל סמארט גם במשחקי ההכנה וגם היום לא מראה כלום בהגנה עד כה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

רק דיברתי והסלטיקס רצים ומצמצמים ל 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך מה אתה מלכלך על ראס? טריפל ראש בדרך.
אר גי בארט ואלק ברקס משחקים מול ברוגדון וסאבוניס 2 על 2 בדפי הסטט.
בארט עם 20 נק במחצית ב8 מ8 מהשדה. סאבו עם 22 נק ב7 מ8 מהשדה. דובי מרגיש נחת למחצית אחת.
למאלו נראה לא בענף הנכון איפה הסרטונים? עוד פעם 0 נק? יאללה מחצית שנייה יתן 20😂😂
קולין סקסטון בזון עם 18 נק בחצי.
אמביד אני רואה מצליף עם הטוסיק אבל סימונס זה אותו נגר שחקן מס 23 בעולם 😂😂😂😂 5 נק בחצי על ראס 😂.
השחקן מס 18 בעולם מנגב שווה כל אגורה מהחוזה…18 נק בחצי.
הראפס מצליפים בציון כרגע יודעים לסגור בצבע החברה 😎
הקוריוז הגיע עם השוט לשיקאגו איזה פתיחה של עונת הmvp שלו 9 נק כבר ועוד לא התחלנו 😂😂😂

Smiley
Editor
3 years ago

הסיקסרס עדיין נראים כאילו הם לא יודעים מה הם רוצים לשחק בהתקפה.
אם ראסל לא היה מאבד את ה-2 כדורים במסירות, היה מומנטום גדול יותר לוויזארדס

popo
popo
3 years ago

וואו אבדיה מפתיע!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה עם הלייאופ מראס…יאללה שיקלע מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס יא אפס טריפלצעל אמביד ומנגר מה3 לבד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

popo
popo
3 years ago

הספרס נראים הפוך מהקבוצה ממול, כלומר רעים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס יא אפס הרס אס לאבדיה.
אבדיה משחק טוב בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דפקו לאבדיה 3 אס 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

פתאום מאמצע הרבע השני, הסלטיקס התחילו לעבוד כמו שצריך בהגנה, עזבו את השטויות ועושים את העבודה.
הפרימדונה טייטום ירד לספסל והקבוצה פתאום עובדת כמו שצריך. שנעשה טרייד טייטם הארדן?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Smiley
Editor
3 years ago

בשתי דקות האלה אבדיה נראה בהגנה כמו הנפלד והיחיד עם שכל בהתקפה.

shadow
shadow
3 years ago

איזו הגנה של דני מתעלל באמביד הרסו לו איזה שלושה אסיסטים.
שיפסיק להיות נחמד ויקח את הכדור לסל. הוא יותר טוב מהשחקנים שהוא מוסר להם

popo
popo
3 years ago

אבדיה גובר על אמביד בריבאונד!
WTF!!!

popo
popo
3 years ago

חח
ראס ווידא שהפעם הוא שובר את הקרש בעצמו
לא סומך על הכדור..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה שפילי גרועים 😂😂😂 לא יטדעים מה לעשות בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס 2 ריב לטריפל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ראס א שטן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה אנקל של ראס לסימונס ירון!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הפיל את סימונס על התחת חחחח הילייט לקריירה זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה ענק בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט האפס ממרפק ככה כל הקריירה ועכשיו שרקו לזה 😂😂😂 כל הסלים שלו ב09 היו ככה

אשך טמיר המקורי

מוראנט ודונצ'יץ הם הריל דיל. שני המטאורים של הליגה לעשור הקרוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכחת אחד טריי שעושה סדנת ניגוב

אשך טמיר המקורי

קודם שילמד לנגב את התחת

popo
popo
3 years ago

לגמרי
מוראנט מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך לא מתאים לך לאהוב אחד כמו מוראנט זה אתלט מידי דריבליסט מידי וטוב מידי מה קרה? התחלת לראות בשדות שבר?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

איזה שטויות מוראנט הוא גם שחקן קבוצתי חכם לא כמו האדיוט ווסטרוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ראס קבוצתי ברוך תפסיק לדבר שטויות. אין לו קליעה פשוט

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

ראס וקבוצתי? ראס מוסר אסיסטים בשביל הסטטיסטיקה רחוק לגמרי מקבוצתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שטויות ברוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה טיפש ברוק לופז? יוצא כמו משוגע לסימונס בחסימה מחצי מרחק חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופט התבלבל בין 2 הוויט בויז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני הולך להיאבק על רוקי העונה

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אבידה מגן ענק

Smiley
Editor
3 years ago

כולה פאול, שיעזבו את המונטורים וימשיכו לשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש ככ הרבה משחקים לצערי נאלץ לוותר על גה רואה אבדיה בטיוי וטריי במחשב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רובין לופס גרוע אסון תוציאו אותו

אשך טמיר המקורי

צריך לעשות הסבה למסקוט

אשך טמיר המקורי

יש כבר טריפל-ראסל?
נגיחות, איבודים, קרשים (שבירות שלהם)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד מעט הוא על הספסל. בלי ראס ההפרש נמחק..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי נגע בבביל? 😂😂 אוויר

אשך טמיר המקורי

ספרס מתחילים לאט לאט ובשקט לתפוס פיקוד על ממפיס הלוחמנית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה צריך צוות מסייע

Smiley
Editor
3 years ago

דז'ונטה מארי נראה כאילו הוא בתת-תזונה רצינית. איזה שחיף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם טריפל ו15 אס אחרי 13 רבעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבומה שפותחיל בחמישייה שלה גראנט בלייק ופלאמלי…מובילה 12 הפרש על מיניסוטה….

Smiley
Editor
3 years ago

אמרו שלפילי יש הגנה… אמרו שיש שחקנים עם קליעה מסביב לאמביד וסימונס… פילי על הפנים. אמצע הרבע השני הוויזארדס שמו גז והשאירו לסיקסרס אבק.
הסיקסרס משחקים כאילו כלום לא השתנה משנה שעברה. שום דבר בהתקפה ולא מסוגלים לעצור את האחד וחצי שחקנים של וושינגטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

3 שנים לא מבינים שצריך טרייד יבינו אולי עוד חצי שנה? 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי ככ גרועים בלי אמביד בהתקפה.
מקסי חייב לקבל יותר דקות ולתת לו iso על סמית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם איירבול מה3 חחח. ברוקסי לא לשכוח את אבדיה על הספסל

popo
popo
3 years ago

יש הרבה דברים מעניינים במשחק של וושינגטון
היעילות של ביל
הטריפל דאבל של ראס
אבל אבדיה זה הפתעה אמיתית,בחור מאד קשוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להחזיר את אבדיה!! סקוטי להתעורר

dror
dror
3 years ago

ראס קבוצתי? שימון אתה הורג אותי. שחקן מזעזע מחרב קבוצות סדרתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

טוב שמענו את השטויות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

+100
רק נזקיר לך שהוא כם נגר מקצועי
הקוף במקום!

jordy
jordy
3 years ago

עם איך שפילי משחקים כדאי להם להכניס את טייריס מקסי ל48 דקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jordy

הואנחייב לשחק מלא ולקבל iso. יוסטון חייבים אותו בטרייד על הארדן ולשבור לוול את הפיקות בברך. הוא רוקי העונה קל אם נותנים לו לשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקוריוז נותן כמעט 30 הפרש לבולס

dror
dror
3 years ago

הוא מכיר רק הירו בול ראס. אין שכל אין דאגות. פזר משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

ראס עושה פלייאוף בייבי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

נכון, והניקס לא!

dror
dror
3 years ago

ראס+ ברוקס כמאמן = מתכון לקטסטרופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוקסי שכח את אבדיה בלי ראס ווש בצרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מנגב בטירוף בווש לא מבינים שרק עליו צריך לשמור 😂

Smiley
Editor
3 years ago

אמביד לבד החזיר את פילי למשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השחקן מס 24 בעולם עם 27 נק שיש עוד 2 דק למחצית ועם עם 80 נק מוביל את קבוצתו
27 נק 5 אס ב16 דק משחק

Smiley
Editor
3 years ago

די שמעון… אלו הבולס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חח כאילו שלא הספיקו לך ה50 נק על ההיט הרטפס פילי וכל אלו שנה שעברה דיברנו על זה כבר מול ההגנות הכי טובות טריי הכי רותח

Smiley
Editor
3 years ago

דווין בוקר שם 70 על בוסטון והפסיד. נו…
יאנג שם 50 ועדיין לא עשה פלייאוף. הבולס נראים שם כמו אוסף של עגלים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

טייטום 5 מ 16. הוא זורק אבנים, לא בלוקים. מחטיא חופשי ומחזיר את מילווקי.
יאניס צריך לשלוח לו בונבוניירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוקס הטמבל שכח את אבדיה על הספסל איזה מאמן דביל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

טיג זריקה חשודה, סופר דופר משליש השלשות, משחק הרבה יותר טוב מזיינסון שיקסה בהתהוות

popo
popo
3 years ago

בסוף זה יגמר בדאנק של אמביד על ווסטברוק כמו בימים היפים

צ'יקו
Admin
3 years ago

מישהו יוצא למה המשחק של יוסטון ואורקלוהומה נדחה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

קוביד נראה לי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

למה דני עובדייה לא משחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מאמן גרוע זה ברוקס!שכחתי את זה כבר מהימים באוק….דני אבדיה היה השחקן מס!3 במשחק ונשכח על הספסל ברבע האחרון. ראס ירד לנוח וכל המומנטום הלך.
ריברבס זה כמו ברט בראון הכל מקרי התקפה שבלונית ומפגרת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סבבי, על זה בניתי

popo
popo
3 years ago

אם מגיע סנטר סביר לווש היא יכולה עוד לעבור סיבוב במזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם עוד איירבול מה3 חחחח

dror
dror
3 years ago

ראס שחקן גרוע כואב בעיניים לראות אותו. מהמטומטמים והלא יעילים ביותר היסטורית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

חחח הוא מנצח להם את המשחק אם ינצחו שהוא ירד לנוח כל ההםרש נמחק. שים משקפיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עושה צחוק מסימונס מתעלל בו סימונס נתן לו 2 מטר וראס עבר אותו כמו מים ואנד וואן

dror
dror
3 years ago

אופס!!! איירבול שני להיום….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

אתה בדיליי התקפה הבאה אנד וואן הוא יעשה

dror
dror
3 years ago

יפה…באמת…אבל למה הוא מדבר עם הספסל של לילי אחכ? כי הוא מפגר…

dror
dror
3 years ago

פילי….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  dror

לילידלפיה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה עובדייה

Smiley
Editor
3 years ago

צמוד באורלנדו דקה וחצי לסוף
http://nbastream.tv/miami-heat-live-stream/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אבדיה זרג לבן רוקי זר קיבל שריקת אוויר ולא מבין מה שרקו 😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שכח שזה WWA… פה זה לא היורוליג
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

גמני בדיליי

Smiley
Editor
3 years ago

טוביאס האריס אסון מהלך היום. גם אם מנסה לירוק לאוקינוס הוא פוגע לעצמו במצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

שחקן החיזוק של ווש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש בונדינג חזק בין ביל ראס ואבדיה רואים על הספסל ביל דופק לו בחזה ומדסקס איתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מי נותן את כל הקליר פאת האלה לסימונס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

קשה להאמין שהסלטיקס מובילים על מילווקי. אחרי הפתיחה החלשה שהזכירה את משחקי ההכנה באו רבע שני ושלישי טובים, כמעט טובים + והסלטיקס מובילים ב 16. רק שלא יזרקו את המשחק הזה.

dror
dror
3 years ago

איפה היה ראס בהגנה עכשיו שימון? שחקן ומטומטם ככ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פייי רזי סטיבנס העיר את הגופה של טיג זריקה חשודה….19 נק??

dror
dror
3 years ago

ועוד פעם לא שומר על סימונס. העיקר טיפל דאבל…טריפל מיי אס. לא צריך להיות על המדרש בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

ראס לא שומר על סימונס…כדאי שתראה מי שמר עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סל אדיר של סת קרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אס אדיר של ביל וסל קשה שלו בריאנט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ראש בקיר טיימלורד של אברי צריך ללכת מהסלטיקס ומהר עם כל השטויות שלו על המגרש. אין לו כלום חוץ מקצת פיקאנד רול….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה ירד דקה וחצי לסיום בונגה הנגר במקומו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

היה 16? עכשיו 8 ולרובוט יש זמן, מתי יקח פסק זמן?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סוף סוף לקח!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בונגה הדביל שם יד מאחורה על הגב היה עדיףמאבדיה עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוקסי עם ניהול משחק נוראי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווש צריכים דאבל טים על אמביד ולתת לאחרים לנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הדביל הפעם הלך סתם מסימונס איזה אהבל הראס הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס עם 4 לייאפים בהםמ3 דאנקים שאיש בכלל לא באזור שלו הזייה 😂 ואז יגידו לי בטנש שהוא יעיל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

והנה יאניס מוריד ל 2
תמא טקס

dror
dror
3 years ago

שמר עליו שתי התקפות רצוף פעם סימונס קיבל מעליו אלי הופ מהבייסליין והתקפה אחרי הלך טופ סייד בפיקנרול והשאיר לו קליר פאת לטבעת. ועכשיו שוב זנח אותו על הבייסליין וגמר את המשחק. הוא פשוט לא רוצה לשמור. אידיוט עם אגו. לא יגיעו לכלום אתו. סיבוב ראשון בפלייאוף. וואו. אתה אוהב היילייטס שימון בזה הוא טוב, בכדורסל הוא קטסטרופה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

היה שערורייה ההגנה במהלך האחרון. זה לא קשור ללא לשמור בימים רגילים הייתי אומר שהוא מכר את המשחק. הוא ממש עזב אותו מתחת לסל וסתם הלך ללא קשר לכלום.😑

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למאלו בול עם 0 נק 😂😂

popo
popo
3 years ago

1.הזוי לראות ווסטברוק כ"כ צמחוני מחפש את ביל ולא זז לסל
2.תחרות בין ברוקס וריברס מי מאמן גרוע יותר בסוף ברוקס ניצח.
3.אם אני ווש אני אופטימי, ביל אדיר, ראס מפוקס, אבדיה בכלל בוננזה הגנתית!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

2 מאמנים נוראים שעשו הכל להפסיד 😂😂😂 ושמתי על פילי מקום 2 חחח🤥

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש הצגה של טריי יאנג שרק הגאברג מונע ממנו לתת 50😎

dror
dror
3 years ago

אתה מופתע? תיארת בדיוק את ההגנה שלו במהלך כל חייו עד כה…הוא לא שחקן. נקודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה אסאדו מן? משלים שעות שינה לדונאט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל הצטרפתי אליך אני רואה 113 שיוויון 3 וחצי דק. איך איבדתם הכל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איך נפלו גיבורובוטריקים?

popo
popo
3 years ago

שאלה
מי שחקן עדיף יותר גורג או ביל?
אותי זה מבלבל, כל יום תשובה אחרת, שחקנים דומים,
מה אומרים?

popo
popo
3 years ago

למה?
ביל רוצח!
חודר הרבה יותר טוב .
הרבה יותר נייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

זה קרב צמוד. אני יעדיף גורג קליעה טובה יותר מרחוק הגנה הרבה יותר טובה גודל יותר נסיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מהלך הגנתי של טיג זריקה חשודה 😂😂😂 אהבל הדי ויצנזו הזה

popo
popo
3 years ago

ווסטברוק את העונות פותח רע ומשתפר בהמשך העונה
אם היום ככה הוא התחיל אז הוא במקום טוב.
על הדיון שלפני בין דרור לשימון, אז העובדה היא שג'ורג' הביא את העונה הכי טובה בקריירה ליד ראס כנ"ל דוראנט פרח לידו, וגרמי גרנט ועוד, הוא פשוט לא ברמה של סטף קרי וזה הוא לא מבין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

הבעיה זה הגנה הוא ברח מסימונס פעמייםשסימונס היה ממש מתחת לסל ונתן לו 2 לייאפים שגמרו את המשחק. זה כמו מכירת משחק

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

ברוקס מאמן על הפנים , שכח את ברטאנס על הספסל יותר מדי ועשהוא על המגרש לא עושה שום תרגיל בשבילו – ברטאנס צריך לזרוק 15 פעמים במשחק ,לא 6
כל המשחק זה ראש בקיר של ווסטבריק וביל

פילי לא צריך להתרגש, הם עדיין מתרגלים למאמן חדש ושיטה חדשה ויש סיכוי טוב שחלק מהשחקנים בכלל לא יהיו פה שבוע הבא
בכל מקרה כשהיה צריך אמביד השתלט על המשחק וניצח אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד ניגב אבל שיחקנו נוראי. טוביאס הזה כזה פח🙄

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

טוביאס זה שחקן שלא הייתי רוצה בקבוצה במשכורת מינימום

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

איזה פוקס של טאטום , זרק זריקת ווסטברוק , פגע בקרש ונכנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פוקס תפרגן אין דה פייס

shadow
shadow
3 years ago

איזה סל פסיכי של טייטום על יאניס

shadow
shadow
3 years ago

מלא משחקים אש היום קשה לעקוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סל נצחון מטורף של טייטום קובי סטייל יאללה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתם?
סטיחבהבו כמעט עשה אותה טעות מהמשחק מול טורונטו טיימלורד על יאניס. ברגע האחרון שינה ודפק ליאניס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אבל הטיימאאוט הזה הביא לפאול וליאניס הזדמנות להשוות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לוזר
זה הכל

shadow
shadow
3 years ago

איזו שריקת אויר כנראה יש הרבה הימורים על המשחק

shadow
shadow
3 years ago

חחחחחח איזה שטויות

shadow
shadow
3 years ago

יאניס חירבן על הקו היה עדיף לו שלא היו שורקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ילה סלמאת
יש 2 מ 2 גם יונייטד וגם הסלטיקס שבכישרון רב זרקו הפרש 16 אבל טייטום עם שלשת קרש אדירה בעצם ניצח את המשחק הזה אחרי שיאניס חירבן את השנייה מהקו
באייייי

צ'יקו
Admin
3 years ago

ערב מוצלח של כדורסל. אך לקבוצות שלי זה בוקר קשה, מיאמי הפסידה לאורלנדו, באטלר עם 7 חטיפות. שיקגו הובסה ע"י אטלנטה וויט קלע 4.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

קלע 9 אבל ניגר למוות היה שם גארבג מהדקה ה1

צ'יקו
Admin
3 years ago

ולקינוח – משחקים מצויינים במערב.

גיא הירוק
Admin
3 years ago

כל מי שמשווה בין דונצ'יץ' להארדן חסר מושג.
את מה שהארדן כבר הספיק לשכוח בכל הנוגע למועדוני חשפנות, לוקה בחיים לא ילמד…
.
כל השאר?
דומה. ממש דומה. הכמות שהם מחזיקים בכדור. נפח הזריקות. התאטרליות שמטרתה למשוך שריקות. וכמות הפעמים בהם הם נכנסים לסל כאשר המטרה מס' 1 היא למשוך עבירה ולהגיע לקו העונשין.
אפשר לאהוב את צורת משחק זו, אפשר לשנוא אותה,
אבל חייבים להודות ב-2 דברים –
א. היא יעילה.
ב. הן לוקה והן הארדן משתמשים בצורה זו המון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדונאט הוא חביב העלמות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרמי תפקיד בכיר גראנט עם 9 נק ב4 מ11 מהשדה נגד גורי הזאבים 😂😂😂
הכי מצחיק שם זה החמישייה של גראנט בלייק ופלאמלי 😂😂😂
איזה פסיכי זה גה מוראנט יאללה 44 נק 9 אס. הרוריוז ניגב עם 37 7 6 ב26 דק את הבייבי בולס 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלוואי ופיין מורידים את המחליפים מהצד השני לטיים אאוט. טנש מבסוט עד כה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס מנגבים לוקה עסוק בשופטים חטפו לו יפה. המבס חלשים צריך להביא ללוקה תגבור אלו יותר מידי שחקנים מהסוג שפופ אוהב…

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

באדי הילד ווינר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכה 2 שם אני רואה

גיא הירוק
Admin
3 years ago

יתרון 8 במחצית למרות שאייטון שיחק רק 6 דקות (בהן צבר 3 עבירות, מהן 2 בחסימה בהתקפה),
זו תוצאה לא רעה.
.
זה ממש מוקדם, אבל ג'יילן סמית' נראה כמו עוד פגיעה בול של ג'ונס.
.
דווין בוקר שחקן אדיר. הרגע המשעשע של המשחק היה כאשר קלע שלשה בפול אפ בהתקפת מעבר, ואז התנצל על כך לכריס פול…

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago

וואו סקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא מפתיע דנבר תמיד יושנים והקינגס עם התלהבות ראשונית זה ידעך בהמשך העונה 😎
איזה נפילה עם באגלי הם הביאו מילא ממפיס שפיצו עם גה שנה אחרי לקינגס אין אפילו פיצוי

zivovivo
zivovivo
3 years ago

באגלי נראה נהדר הלילה. הנקודה המעודדת ששלושת השחקנים שחשובים לקינגס כבסיס נראו טוב.פוקס באגלי והליברטון. וויטסייד זה שחוק בווטרן מינימום. משחק מעודד

zivovivo
zivovivo
3 years ago
Reply to  zivovivo

וכדאי הילד זה באדי הילד. כמו שאמרתי בעבר השחרור של בוגדן יעשה לקינגס רק טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גמאל מורי חזר לפאסיב אגרסיב שלו 1 מ11 מהשדה 😑 9 נק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פינה חדשה בבלוג החי
תורת הקלינגון

1. הmvp למאלו עם 0 נק ב0 מ5 מהשדה
2. גמאל מורי עם 1 מ11 ו9 נק
3. קובי וויט עם 2 מ11 ו9 נק
4. טוביאס עם 3 מ13 ו10 נק
4. פרד ון וליט עם 3 מ12 ו9 נק
5. גרמי גראנט עם 4 מ11 ו9 נק
6. נורמן פאוול עם 2 מ11 ו9 נק

מספר 9 היה מס המזל של הקלינגונים הלילה

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago

דרימונד גרין התאמן היום אבל לא ישחק מחר מול מילווקי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בורח מיאניס יחזור נגד גרמי גראנט בטח 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה נוראית של הסאנס. נותנים לדונאט לטייל בצבע להתמקם לספוט פול מנגר למוות תורת הקלינגון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקרר ופול עם 2 גאמפים יפים. פעמיים החליפו טוב על לוקה ולא נתנו לו קלער םאת לספוט שלו והוא החטיא ושחרר כדור.
ההגנה על בוקר חלשה מאד של המאבס יותר מידי בקלות נותנים לו את הגאמפ הזה עדיף שאחרים יזרקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו על גורדון פורנייה ורוס את מי הייתם מעדיפים לקבל פורזי או גון קולינס?
הסאנס שמרו מעולה את לוקה בקלאץ החליפו אגרסיבי ולא נתנו לו חהיכנס לספוט. ללוקה יש ספוט באזור הקו המקווקו שהוא עושה הטיות גוף לשומר ושם פלוטרים משם. צריך לסגור לו את עם חומה הבעיה שבגלל שהוא לא אתלטי לבן וצאבי המאמנים חושבים שהשומר יתמודד איתו אבל הוא חודר ברמה של יאניס באחד על אחד.
אם מונעים ממנו את החדירה הזאת פוגעים בו משמעותית. הסאנס ממש עצרו את זה בסיום והוא ניגר או שחרר כדור.
מתי שנתנו לו הוא קלע בקלות.